Det börjar lite truligt. Lite stelt och distanserat. Men det matchar publiken som anser att knägung och handen på jeansfickan är det som passar bäst för kvällen.
Hitsektionen på The Sounds stadsbibliotek är fullmatad. Men att ha tillhört den svenska, och värdsliga, rockeliten i 20 år ger såklart tillfällen att fånga upp människor från varenda ålderskategori och musiksmak. Och när Maja med grimaserande min stoppar ner mikrofonen i sina shorts och smeker den tillfälliga fallossymbolen skulle man kunna tro att det borde reta upp de mest konservativa - men reaktionen blir snarare den motsatta.
Publiken hoppar igång och äntligen ser det ut som att The Sounds kan skaka loss luggarna. Och släppa fram hjärtat. För det är precis så det känns när Maja, enbart i sällskap med ett lidelsefullt piano, berättar om att bandets första spelning utanför hemstaden gjordes i Norrköping och att de fortfarande älskar sina spelningar och sin publik lika mycket nu som då.
Den, i stora mått, halvljumma spelningen når givetvis sin absoluta klimax under allsångsmonstret Living in America. Men att låta det få vara ett givande och tagande istället för att brinna upp i ett självuppoffrande publikfrieri är precis det som gör The Sounds sevärda och Maja Ivarsson är The Queen of f*cking everything - seven days a week, every minute of the day.